tisdag, april 17, 2012

TAGG!

På fredag är det maskerad som gäller! Tema: Fiktiv person (en påhittad person från en bok eller en film)


Mitt mål är att ha hela byxor när
kvällen är slut!
Det tog ganska lång tid innan jag kom på vad jag ville vara. Egentligen är jag inte riktigt säker än, men nu orkar jag inte hålla på och mesa längre. Jag ska vara CATWOMAN! Det som gör mig lite osäker är att jag kommer gå runt i BH... men jag provade min outfit idag, jag kommer helt klart vara snyggast där! Jag älskar mig själv!

Har fått en BH av Bästaste, som är för liten för henne, sitter som en smäck på mig. Fast den är lixom en bustier-BH-grejsimojs.. Jag vet inte. Sen har jag fått låna ett par glansiga leggings, som då ska likna Catwomans läderbyxor. Fick låna ett par köttiga klackskor av Syster Yster, och på torsdag ska jag köpa öron och mask! Jag är så JÄVLA taggad så det finns typ inte i världshistorien! Och om jag känner att nej, jag vill inte gå omkring i BH (det kommer bero lite på vad alla andra har på sig) kommer jag ha på mig min skinjacka också. Och så har jag skinhandskar. Måste bara lära mig att sota ögonen lite snyggt. Det här kommer bli så himla kul så jag dör!

Kommer lägga upp bild på mig sen så alla får se hur snygg jag blev! (Hoppas jag blir det bara... stelt annars)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar