onsdag, februari 08, 2012

Tjenna!

Det var fan ett tag sedan man skrev.. Har hänt ganska mycket antar jag, men orkar inte skriva allt så fakk ya'll! Varning. Ganska mycket kärleksproblem i det här inlägget.


En av hyddorna jag och Syster
bodde i!
Jag har ju varit i Thailand! Hela jullovet, men är inte så brun längre.
Där skaffade jag mig en thailändsk stalker, han addade mig på facebook (trots att han bara snacka med syster yster) och nu skriver han massa saker på mina profilbilder som "your smile make me feel like the world is better" man ba wtf? lämna mig ifred ditt sajko. Man får sig dock ett gott skratt.

Har faktiskt skaffat mig en till stalker också. Vi blev kompisar ganska nyligen kanske en månad innan jullovet. han blev dumpad dagen innan jag åkte till Thailand, stackars sate, men nu är han efter mig. Känns lite konstigt, vi blev bra kompisar jättesnabbt men nu känns det verkligen som han försöker haffa mig. Dessutom är han relativt nydumpad och även om jag var intresserad av honom vill jag inte vara hans re-bound.
Härom helgen sov jag, Mario, han och hans kompis hos kompisen, jag tänkte att jag kunde sova med Mario men hon däckade med kompisen så jag hamnade bredvid min kompis. "inga problem" tänkte jag, "han håller sig på sitt avstånd, han känner vart gränsen går" men icke, det gjorde han verkligen inte. "Vänd dig om, jag vill prata" nej det vill du inte. Om jag vänder mig om ligger vi 5cm från varandras ansikten. Prata my ass! "kan jag inte få en godnatt kram, vänd dig hitåt" LÄMNA MIG IFREED!! tänkte om jag somna och han får nyktra till lämnar han mig på morgonen. Icke. "kan du inte vända dig hitåt, kan vi inte mysa? kan jag få min godnatt kram nu?" herregud... känns som jag borde prata med honom, och säga att vi bara är kompisar och det kommer fortsätta vara så, men jag vågar typ inte. Jag gillar inte "the talk"
Pratade med Mario någon dag efter det här. Hon sa att det var jätteobehagligt att sova med kompisen, för han låg och strula med hennes hals (väl medveten om att hon har en kille, eftersom jag berättat det för honom när han sa att hon var snygg) vilken kille gör så? Det var när hon berättade det som jag kom på att min kompis gjort samma sak på mig med. Kände att det blir lite stelt mellan kompisar om man gör så...

Mer: har även gått och blivit hopplöst förälskad i en kille i min klass (igen) mitt liv suger jag vet.
Hopplöst förälskad är väl kanske att överdriva, men jävligt tänd.
För det första är han världens goaste människa, man kan inte vara ledsen när man är med honom. För det andra är han så snygg att man bara vill ta på honom när man är i närheten. Jag skojar inte, ni förstår inte hur svårt det är att hålla fingrarna i styr när man sitter bredvid honom. Jag vill verkligen TA på honom, brukar inte vara så när jag ser en kille. Tror det är jobbigast för jag vet att jag inte får heller. Eftersom vi bara är kompisar...
Vi har varit kompisar länge, men vi har kommit varandra mycket närmare på sistone, det är skönt. Inte för att jag har större chans då (det kommer inte bli nått eftersom vi går i samma klass) utan för att han är en underbar vän. Är alltid skönt att ha en asbra kompis av andra könet, man får andra svar när man frågar. Det är intressant.

Mer bilder från Thailand

Utsikt från en av våra hyddor

Myskväll med Syster och thailändsk öl.

Badrumskompis

Utsikt från annan hydda. 

Hunden med supersyn. Eller ingen syn alls?
Ganska onödigt att skriva allt det här egentligen, eftersom ingen läser min blogg.. Men de nähjs ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar