onsdag, augusti 24, 2011

Bullshit

Om det någonting jag är trött på är det folk som går runt och snackar skit. Det finns för många sådana i mitt liv.


Härom dagen umgicks jag med en kär gammal vän känd som Löken. Han är ju bra vän med killen som gilla mig (det var han som sa det) och hade därför lite smaskiga nyheter när vi sågs sist. Den jäveln har gått runt och snackat skit om mig!

Tydligen har jag sagt till honom att jag var intresserad av honom, men sen när han följde med mig o några kompisar o bada tappa jag intresset för jag tyckte han var tjock. Så har jag och han typ snackat skit om hans kompis, och sen sa han det här till honom så han blev typ sur. Sen sa jag tydligen massa jätteelaka saker när jag prata i telefon med honom och sa att jag gilla honom som kompis men han ville inte säga vad jag sa.

Seriöst. Varför ska man gå och hitta på sån här skit? Inget av det stämmer, men alla hans kompisar tror att jag är en jävla fitta. Imorgon ska jag ringa och prata med honom, han ska inte komma undan med att bete sig som en jävla fegis. Varför kan killar inte bara ta ett vanligt nej? Jag tänker inte låtsas som jag gillar honom bara för att han vill det.

Jag återkommer när jag vet hur det gick!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Var gärna med i min tävling om att vinna ett valfritt iphoneskal ifrån www.iphoneskal.se värde max 500 kronor! Tävlingen avslutas på söndag, lycka till nu! (L)

    http://anythingalice.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal-fran-iphon.html

    SvaraRadera