måndag, augusti 29, 2011

Killar borde gå o suga sina egna kukar.

Är så himla irriterad just nu. På allt. Mest killar som beter sig som jävla idioter.
(Pojkar, ta er inte åt er av rubriken. Fast feel free to try)



Som jag skrivit förut har en kille jag dissade (på ett väldigt snällt sätt) gått och snackat skit bakom min rygg. Jag skulle ju ringa och skälla ut honom. Det gick ju inte så bra kan jag ju säga. Jag ringde och han svarade skitsurt, och låtsades som han inte visste vem det var (dålig kombination för om han hade tagit bort mitt nummer hade han inte låtit sur när han svara först) Anyways, när jag frågade varför han hade sagt att jag dissa honom för han var tjock och att jag snackat skit om hans kompis osv. osv. sa han bara att det var hans kompis som hade sagt det till honom och han sa det vidare till dom som frågade.

Blir såklart ganska paff, men ringer i alla fall upp hans kompis (det var han jag pratade med samma kväll som jag dissa den här snubben) och tänker att det var väl dumt att han sa det här för jag ville verkligen inte såra honom, så säger han sånt här sen? När jag frågar varför han sa det så skrattar han och säger att han aldrig hört talas om det.
"Jag fattar att det är jobbigt för dig om nån går runt och säger så, men jag vet inte vad jag kan säga... Jag vet ju inte vad du pratar om" 
Jaha? Men så din kompis skyller allt på dig och det är allt du har att säga? Det mest irriterande är att de samma kväll skriver med Löken och säger att jag visst har sagt alla dom där grejerna som dom låtsas aldrig ha hört när jag frågar.

Och jag har ångrat mig. Jag är inte olyckligt kär i den där supersnygga killen jag skrev om förut. Eller jo, det också men jag älskar sexiboi. Jag kan inte ens beskriva känslan av att bli ignorerad varje dag i skolan av personen som betydde mest i mitt liv. Varje dag när jag ser honom måste jag kämpa för att inte bryta ihop. Hela tiden önskar jag att han ska se mig som han såg mig förut, att han ska ångra sig. Men det händer ju inte. Såklart.

+ att en skitläskig kille stalkar mig. Jag avlider. I inlägget Shame On Me skriver jag om det mest random som hänt under veckan, där jag nämner en kille som följer med under midsommar. Vi har messat och pratat ganska mycket efter det, och någon gång kom vi fram till att han borde köpa nått till mig när han var bortrest (på skoj såklart) men han var tydligen "a man of my word" som han uttryckte sig. Vi sågs några fler gånger också, men inte speciellt många. Så efter mycket tjatande om att vi borde ses snart, då hade vi inte setts på ganska länge, övertalar han mig till en promenad runt mitt kvarter så att han ska kunna ge mig vad han har fixat till mig.

Han tar fram en liten orange tygpåse. I den ligger ett plektrum som han har slipat till ett hjärta och ett flätat armband med stenhängen på. Jag säger att "nee, ofta du köpte nått? Det borde du inte gjort.." men han skrattar och säger att han har inte betalat någonting för det, han har nämnligen gjort det själv.
... O.o'
WTF?!?!?!!? HAN HAR GJORT ETT ARMBAND TILL MIG?? MAN KAN PLOCKA DOM DÄR JÄVLA STENARNA PÅ 3 STÄLLEN I VÄRLDEN?? (dom ser ut som vilka stenar som helst)
I stenarna har han ristat in följande:

You know my need 
It's your art

Touched my sould
Touched my heart

Do you remember?

Jag tror ingen här förstår hur creepy han är. När vi sa hejdå var jag jätterädd att han skulle lägga värsta movet så jag praktiskt taget sprang in i min port. Och jag glömde säga att armbandet var fint. Hehehe

5 kommentarer:

  1. sjukt gulligt men lite creepy!! hehe

    SvaraRadera
  2. Kan du inte lägga in lite bilder på dig sexboi Mr.Snygg mr.Creepy Mr. Kompis osv! :P

    SvaraRadera
  3. Jag undviker bilder på dem för att det känns lite taskigt att lämna ut dem till folk på det sättet. De kan trots allt inte försvara sig för de grejer jag skriver här, eftersom de inte vet att min blogg existerar.. + att de kanske inte vill heller.

    SvaraRadera
  4. Sexiboi kanske tror att du ignorerar honom också :P
    /A <3

    SvaraRadera
  5. Tror han säkert.. Men sånt är livet, då får han väl leva med det :3

    SvaraRadera