måndag, augusti 29, 2011

På tal om!

När jag ändå är inne på ämnet "Snygga killar" vilket de flesta ja nämner är, får jag ju inte glömma mitt nästan-haff!


Stod på tunnelbanan som en vanlig människa på väg in till Bellmans i stan där min kompis jobbar. Vi skulle ses och gå och träffa två killar, varav en är ett av mina största facebook-ragg någonsin! Jag kan återkomma till honom senare. Hur som helst, står på tunnelbanan när världens, verkligen VÄÄRLDENS snyggaste kille kommer in. Jag skojar inte, jag har aldrig sett en så snygg kille som honom.

Tänk er mannen här bredvid, även känd som James Franco, en otroligt snygg och sexig man med i filmer som Spiderman och 127 timmar. Tänk er sedan honom som max 20 år, ännu tydligare kindben och en otroligt säker stil och attityd. Jag har aldrig varit så nära att fråga någon random om nummer.
   Jag borde gått fram och frågat om det gjorde ont när han föll från himlen. Och sen att jag glömt mitt nummer och om han kunde få mitt. Och sen att jag kan simma men jag drunknar i hans ögon, osv. osv. Han är den sexigaste kille jag sett på stan i mitt liv.

Åter till mitt facebook-ragg. Var ganska många vänner som gillade en profilbild på en person jag inte kände. Så var den profilbilden väldigt snygg, men eftersom jag inte var vän med honom var jag tvungen att skriva en tagg! (en av de mest random taggar i mitt liv)
"Hej jag känner inte dig så jag kan inte gilla den här bilden men den va assnygg ja dör på dig!"
Efter det addade han mig och typ "hej snäll tagg" sen började vi snacka och han tyckte vi borde ses. Varför inte? Är ju singel, då måste jag ju utnyttja det! Så vi bestämde att vi skulle ses en dag efter att han köpt dricka med en kompis. Klockan 4 frågar jag hur det går (han sa att han sku vara klar 3) och klockan 7-8 svarar han att han somnade. Jaja, sånt händer. Vi bestämmer en ny träff, den jag var på väg till när jag såg James Franco-snubben på tuben, och vi bestämmer klockan 5 vid svampen. Klockan tio i 5 får jag ett sms att han ska hämta sin lillebror i Ropsten eller något liknande, så han hinner inte ses. Han säger att vi borde bestämma en ny dag, och jag säger att nu får han bestämma eftersom mina aldrig funkar. Men nu har han dissat mig 2 gånger, båda på mindre än 2 veckor, och han har inte hört av sig om en ny dag. Seriöst, jag tänker inte hänga efter honom, om han vill ses får han ta tag i det!

Jag har träffat honom en gång när jag flummade jättemycket med mina kompisar, då hann jag inte prata så mycket med honom. Han visade mig och mina kompisar vägen till sju-elvan när vi var i Rålis på utomhusbio. Körde typ baywatch-run i slow motion när han stod o kolla på. Och sa askonstiga grejer. Kanske skrämde iväg honom då? Fast jag tror faktiskt jag var rätt charmig om jag ska vara ärlig. Spelar ingen roll, hur som helst är det han som förlorar på det!

1 kommentar:

  1. cool, söt, bäst, awesome ooooosv! James Franco ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera