tisdag, augusti 30, 2011

Let's KÖTTA!

Jag har aldrig varit den typ av människa som tränar. Det är helt enkelt inte min grej, men nu är det slut på det!

Här om dagen satt jag på Muggen vid slussen med några kära vänner när de kom in på ämnet att de skulle prova på boxning. De frågade om jag ville joina, och då tänkte jag: Varför inte? Klart man ska joina, har hört att det är både bra träning och roligt. + att jag kan slå ner alla idioter som snackar skit om mig!

Så idag klockan 8 ska jag gå och prova på en gång. Jag ska kötta så jävla hårt! Fast om jag köttar för mycket kommer jag få ett helvete imorgon för vi har både idrott i skolan och dans på kvällen så om jag får för mycket träningsverk kommer jag avlida. Ska i alla fall bli jävligt roligt, fast får väl se vad jag tycker när jag kommer tillbaka hem ikväll.. Eller när jag vaknar imorgon.

ÅTERKOMMER INOM KORT!

2 kommentarer: