torsdag, september 01, 2011

Flyg fula fluga flyg!

När jag skrev namnet på dagens inlägg märkte jag att det är nästan lika svårt att skriva det som att säga det... Det kan också vara jag som är lite korkad!


Hur som helst, augusti är slut. Vet ni vad som tar slut med det? MITT UTEGÅNGSFÖRBUD!! No more nights at home. Jag ska börja min "nya" livsstil som partypingla med nattbad imorgon och kanske någon enstaka cider och fest på lördag. Kan inte bli en bättre helg! Tror den kommer äga sönder.

Provade på boxning i tisdags på Linnéaklubben. Jävligt bra måste jag säga, älskade tränaren. Han var skitmysig, kändes som en sådan där person man lätt skulle kunna bli polers med. (Folk snackar ju alltid om sina tränare som är fett bror, jag har aldrig haft en sådan) Klubben verkade jättebra, tränaren verkade jättebra. Priset däremot, var inte lika bra. Vi hade tydligen kollat fel så istället för 800 per termin var det 1400:- vilket jag inte har råd med. Trots att det är pappa som betalar all min träning tror jag inte han har lust att betala 1800:- för dansen och sen 1400:- till för boxning. Så imorgon kanske vi ska gå och prova en annan klubb i närheten som bara kostar 150:- per termin, fast då kanske man också får träna lite mer själv. Vi får se hur det blir, hur som helst var boxning jätteroligt! Rekommenderar er där ute att prova det också.

Ikväll, min första kväll som fri, bär det av till Gröna Lund för att se en underbar artist vid namn Oskar Linnros. Jag och några kära vänner ska gå dit, använda våra Grönakort som vi inte använt sen vi köpte dem på Johnossi-konserten och sen ska vi köttsjunga till alla låtar! Jag har sett honom live en gång, det var på P&L, det var bästa kvällen i mitt liv och nu ska jag se honom igen. HETA HETA MÄNNISKA! De flesta säger att Daniel Adams-Ray är bättre live, men det får jag avgöra själv när han ska till Grönan. Åh, jag taggar sönder på mitt liv just nu! Fast det suger också, men skit i det för tillfället!

2 kommentarer:

  1. bada nu?! galen det är ju typ minusgrader ute nu för tiden! ;P

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag inte kunnat nattbada på hela sommaren måste det göras, minusgrader eller inte!!

    SvaraRadera