torsdag, juni 16, 2011

Apberget

Känner att jag bara har skrivit massa deppinlägg på sista tiden, om hur synd det är om mig. Nu är det slut på det. Efter det här...


Igår fick vi då som sagt sommarlov (så himla typiskt att det ska bli dåligt väder när man får sommarlov) så då ska man så klart ut och festa! Det bestämdes att man skulle till apberget, så visst det låter som en bra idé men när man väl ska dit är det INGEN som vet var det ligger. Vi ringde minst 15 personer innan vi fick en vägbeskrivning.

Mörken fick naglarna målade.
Finfint!
Så var man såklart utan dricka, som vanligt, men man är ju snyltmästarN #1, haha kom där ifrån superfull. Det var i stort sett hela min klass som var där (och många, många andra såklart) en av dem var bland annat sexiboi. Det gick bra först, när han ignorerade mig, då kunde jag gå omkring och vara glad. Men sen var han väl såklart tvungen att vara trevlig och komma fram och säga hej och fråga hur jag mådde. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag svara men det var väl typ "hmhmlhml bra" mummel mummel typ sen var det bara att vända sig om och försöka att inte gråta. Jag faila såklart. Grät hela kvällen efter det.

Och jag var inte den enda som grät. Mörken är, precis som jag, olyckligt kär i en väldigt söt liten flicka. Som är bortrest för tillfället och ojojoj vad han saknade henne. Jag har aldrig sett en kille gråta så mycket i mitt liv, i och för sig var han väldigt packad men lille! Som tur var hade han väldigt många bra vänner där som pratade med honom. Och jag kramade honom jättemycket för jag var också ledsen. Och sen blev jättemånga fler också ledsna för att det var så många som var ledsna och jag grät jättemycket men jag fick också massa kramar och då kändes det lite bättre.

MEN  antar att sexiboi sett mig gråta för sen var han såklart tvungen och komma fram igen och fråga hur det var med mig. Grät jag väl lite "buhu jaa det funkar väl, finns inte så mycket jag kan göra" sen minns jag inte om jag grät mer elr om han gick elr vad som hände. Tror han gick faktiskt...

ÅÅÅH JAG SAKNAR HONOM




Slut på deppandet. Imorgon åker man ut på en polers land med cider, vodka, tält och vänner. Stanna uppe hela natten och göra allt och ingenting! Ser fram emot det. Nu är det slut på deppinlägg för min del.

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att jag gillar din blogg! Den är mysig och ärlig och du skriver med hjärtat <3

    SvaraRadera