söndag, juni 19, 2011

Biosurf

Idag har jag chillat galet med Roten. Vi gick på bio och såg deppigaste filmen om man har kärleksbekymmer...


Igår var jag så himla trött så det var inte sant. Från i förrgår när jag vaknade klockan åtta till klockan ett på natten igår hade jag sovit tre timmar, jag tänkte ju bara vara hemma och chilla. Men så messar bästis och frågar om jag vill komma till Skinnis och mysa med henne och några kompisar. Tänker att visst, kan ju bli naijz, kan ju gå hem tidigt också.

Kommer dit, alla köttar tequila och vodka, utom jag som fortfarande är supertrött och typ full sen partyt in the woods. Messar lite med snyggaste killen som var där
(fick hans nummer på facebook efter det här meddelandet:
Hej :) Jag kände att jag var lite tvungen att skicka det här meddelandet.
Jag hoppas verkligen att du inte tar mig som en fyllegrej för det gör inte jag.
Det var jättekul att träffa dig. Pussar och kramar!
Det är fett haff på honom egentligen! Vad tror ni, är han intresserad?)
Det var mycket finare när vi var där. Rosa himmel och luftballonger. Men var ju tvungen att ha en bild liksom! Vet
inte vad det är för något som är dit ritat däremot...
I alla fall, så kommer han till Skinnis så vi sitter och pratar i solnedgången, och ser ut över ett glödande Stockholm av trafikljus och lampor. Tyckte lite synd om honom dock, för varje gång jag gick iväg för att prata med en kompis satt han kvar själv eftersom han inte kände någon där... Men det gav bara mig mer anledning till att sitta kvar och prata med honom! Och alla mina kompisar tycker han är SKITSNYGG (precis som jag tycker) man kan ju inte byta ner sig lixom... Det blir ju lite fail.

Men för alla er som undrar, tänker jag inte haffa honom... Än. Vi får se vad som händer, har ju bara känt (och träffat) honom två gånger liksom, och även om han gillar mig så vill jag lära känna honom lite bättre. + att det skulle kännas elakt mot honom och bli typ ihop med honom? Känns som att alla skulle tänka att han är den jag blir ihop med för att glömma sexiboi, och det vill känns dumt och ge honom det ryktet. Och så skulle det kännas som om han var den för mig också, och som jag skulle lura honom att jag har kommit över sexiboi och kan gå vidare. Vilket jag inte kan. Än.

Idag träffade jag i alla fall Roten som hade mycket att säga om snygga killar. Och hemliga planer ang. Peace & Love. Vi gick på bio och såg Something Borrowed som verkligen inte var rätt film att se när man har killproblem, vilket vi pratat om hela dagen. Men den var ganska bra, men otroligt jobbig eftersom alla älska alla men ingen älska ingen. När filmen var folk på väg in i biosalongen bredvid och ingen stod där för att kolla biljetterna så vi bestämde oss för att biosurfa. Tyvärr verkade filmen ganska dålig (hann aldrig uppfatta vilken det var) men vi gick i alla fall ut. Det var någon snubbe med magiska krafter som mötte en blå alien. Men den är säkert bra.

Ikväll blir det chill med bästis hemma hos henne för hennes madre är out of town! Men nu ska jag äta, ha det bäst allahopa!

1 kommentar:

  1. Egentligen är nog inte rebound-förhållanden att rekommendera :/

    SvaraRadera