onsdag, juni 15, 2011

Sommarlov

Nu har man äntligen sommarlov, sist av alla man känner!


Idag började man alltså halv nio, en och en halv timme efter alla andra i sin klass. Så går det när man är med i kören, då ska man upp tidigt och sjunga för 2orna också (som var väldigt dryg publik) sen skulle man sjunga en gång till för 1orna också. Det var mindre än halva kören där eftersom alla 3or sprang ut igår (några hade fortfarande orkat släpa sig dit) och typ alla 1or och 2or som är med i kören låg hemma och sov.

Jag trodde att jag inte saknade sexiboi så mycket, att jag egentligen hade överskattat mina känslor för honom, men så såg jag honom idag. Det kändes, det är så jobbigt att behöva gå runt och låtsas som jag inte är ledsen när jag egentligen går sönder inuti. Sitter hemma och sjunger Got Left för mig själv.

Haha, älskar att jag är fett oälskad. Efter skolan skulle jag och några kompsiar gå och picknicka men dom skulle hem och byta kläder först. Vid min tubstation möter jag typ halva min klass som ska gå och äta pizza och dom frågar om jag vill följa med men jag kunde ju inte eftersom jag skulle träffa mina andra kompisar. Får ett sms senare där det står "ingen är så sugen på picknick, vi taggar för ikväll istället" och sen får jag se facebookstatus från samma kompis "sommarlovet börjar med kebabpizza" så sitter jag hemma själv gråtandes med en tallrik äcklig pasta. FML! Mitt sommarlov suger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar