söndag, juni 12, 2011

Faila med myset

Igår var det mys på Långis med chips och godis. Sitta och tjocka sig i solen.
Mys i solnedgången med bästa vän

Jag tjockar mig med chips
Jag och mina polers bestämde oss för att "ååh nu när det är varmt ute så ska vi grilla på Långholmen" vi köpte lite chips, choklad och läsk och satte oss på ett jättemysigt ställe där det var sol och lite människor så man kunde prata normalt!

Så satt vi där, först var det jättemysigt, vi var typ tre pers som vänta på våra kompisar. Så kom dom och jag och Mörken, vi kollade på klockan var femte minut i hopp om att det hade gått en timme men nee, vi satt där hur länge som helst och det var så otroligt tråkigt! Runt klockan elva bestämde vi oss för att smyga iväg och göra något annat istället. Sa hejdå till alla sen gick vi o träna lite utegym (på skoj och jag kolla bara på) och gungade lite i en park.

Det var någon som hade skrivit med gigantiska bokstäver "I LOVE LITTLE KIDS!" på marken... En bit bort låg en vit liten barnskjorta. Då tyckte vi att det blev lite obehagligt och vi sprang iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar