lördag, oktober 15, 2011

Män är defekta kvinnor

Har spenderat kvällen med sushi buffé och skräckfilmer. Och sova själv hemma. Ingen bra kombination!


Sushi buffén var så himla inte värd. Det kostade 139:- för sushi- och "annan japansk mat"-buffé men maten var inte alls god! Rekommenderar alla er där ute att inte gå på Flower City eftersom maten inte var värd priset. Tror dock att sushibuffé kan vara jääävligt värt om man hittar ett ställe med bra sushi. Ska fan leta upp det, finns ingen bättre maträtt än sushi!

Sedan gick vi hem till mig och bestämde oss för att kolla på filmen "Teeth" som min syster yster hade hyrt någon helg tidigare. Vill ni se en rolig film ska ni se den. Det måste vara den sämsta filmen genom tiderna jag skrattade seriöst ihjäl mig. Den handlar om någon tjej som har typ blivit utsatt för radioaktiv strålning eller något sådant för hon bor vid ett kärnkraftverk. Hon har då utvecklat tänder i sina heligaste regioner.

Pratade med min kompis idag också. Har inte träffat henne på ganska länge så det hade hunnit hända ganska mycket. Ibland orkar jag inte med killar, vad fan håller dom på med? Hon och en kille i hennes klass hade haffat på en fest och han hade sagt typ "det här betyder någonting, det här kommer betyda något för mig imorn" och typ varit jättegullig och ringt henne och lalala. Sedan hade dom haffat lite i skolan, när ingen såg och sådär. Sen, helt random, hade han typ dragit sig undan och när hon frågade varför så ba: "ahmen jag var tvungen att se vad jag ville. Jag önskar att jag kände likadant som du men det gör jag inte" Sedan hade han räckt fram handen och sagt "goda vänner". Seriöst, ett handslag? Ofta man inte kramar en god vän? Och ofta man haffar någon i sin klass om man inte vet att man gillar den? Man fattar väl att det kommer bli stelt? Och min kompis gillade honom för typ ett år sedan, ofta han säger nu "jag önskar jag kände likadant" när hon inte ens vet vad hon vill själv?

"Den friska genen är kvinnogenen, det vill säga xx-kromosomerna. Sedan kan den vara defekt, då bildas xy-kromosomerna. Då är man en man"

Jag älskar det. Alla män är dumma i huvudet. Alla män är olika på alla sätt, men i slutändan, när det väl kommer till kritan, är ingen av dom riktigt friska. Är inte riktigt klokt egentligen... Jag förstår inte hur det går till!

(Hatar inte män lika mycket som det verkar att jag gör. Jag typ älskar dom och jag vill ha en egen man jag kan mysa med... Fakk sommarflörter, jag ska ha en höst- och vinterflört. Det är då man behöver dom som mest för då fryser man)

Nu, hur som helst, måste jag återgå till mitt lidande. Min syster har lämnat mig ensam i en alldeles mörk lägenhet. Pappa är bortrest och om jag skulle sova hos mamma skulle jag behöva gå upp typ astidigt för det är visning. Jag är supermörkrädd och vi har kollat på skräckfilmer, även om ingen var läskig så får de mig att tänka på andra skräckisar jag sett. Min mobil är död så jag kan inte ringa om det kommer en mördare heller. Älskar mitt liv just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar