måndag, oktober 17, 2011

Pasta och poledance

Min mamma förbjuder mig att dricka öl. - Du tycker ju ändå inte om det, säger hon. Jag gillar öl faktiskt...
Den här är alkoholfri, är tyvärr dock inte jag som druckit den utan hon.

Måste fortfarande ta bilder till mitt porträtt. Det här är dock ända maten jag kan laga... Pasta med Sweet-Chili sås!
Tror inte jag kan ta den som en av mina bilder!

Lite mer skills på min poledance. (Ser dock
bättre ut när min kompis gör det - hon kan
nudda huvudet med foten!!
) Snart börjar
nästa grupp - Pole Star Inverts
Ojojoj. Ni hade verkligen velat smaka på den där tårtan jag fick idag!


Vet inte vad det var för något, typ citronmarängpaj eller något sånt där komplicerat... Och en prinsesstårta som var skitgod. Åt till ja sprack!

Jag ska fan börja välja mina kompisar efter vilka cafén och fik dom jobbar på. Har fått gratis tårta flera gånger nu, det tackar man inte nej till!

Har inte fått mitt godis än, men ska kirra det imorn, och Klintan är skyldig mig 2 choklad. Min läsk som jag har vunnit lär jag väl inte få på ett tag eftersom min kompis är pank - han har köpt godis till mig. Som tur är dansar jag ju (se bilden till höger) så kommer väl inte bli tjockis på ett tag än i alla fall. Hoppas mitt liv fortsätter vara så tetris som det är nu!

Tetris: Kan även betyda att någonting bara staplar upp sig, och att allt går åt helvete - som när man spelar tetris!

Inte i det här fallet dock.
Innan tårtan - ashot. Dör på mig själv för att jag är så snygg
Efter tårtan....... ja.

1 kommentar:

  1. Innan tårtan ----------> söt

    Efter tårtan ------------> ännu sötare!

    SvaraRadera