lördag, oktober 01, 2011

Bajsa på dig!

Eftersom jag inte vill lägga upp bilder på
någon som inte accepterat det... Det är jag!
Jäävligt naijz kväll måste jag säga!! Har spenderat den på Söderklubbens spelning (bandet som spelade på Party in the Woods) fyfaan vad dom är grymma!!


Jag skojar inte. Alla band som var innan sög så jävla hårt. Var några riktigt söta små 12-åringar som var jättedåliga som man blev lite smygkär i... Men fan va dåligt allt var! Sedan kom Söderklubben in på scen. Jääävlar vilket drag! Längtar till dom spelar in låtarna så man kan ha dom i iPoden, det kommer bli så jävla naijz.


Jag har inte irriterat mig på mycket hos sexiboi egentligen. Jag går inte och snackar skit om honom, har aldrig sagt något dåligt om honom till någon av mina kompisar. Alltid samma visa "nej, han var jättesnäll mot mig. jag är ju glad att han gjorde slut istället för att gå och låtsas blabla" typ så ni fattar grejen. Jag kräver inte att han ska vara min kompis, inte ens bete sig som det (eftersom han tydligt visat att han inte vill det) men jag trodde aldrig, ALDRIG, att han skulle umgås med en person som jag avskyr. Som har ljugit både mig och honom rakt upp i ansiktet.

Vet inte om jag har nämnt honom tidigare, men det är den äckligaste människan jag vet.

Historien om Äcklet:
Vi hade träffats några gånger på fest, han var jätterolig och jag gillade honom (som vän, eftersom jag under den här tiden var ihop med Sexiboi) men det var först på en fest i Solna som vi började snacka mer. Vi skulle hem, bussarna fakkade ur, hans kompis fakkade ur, vädret fakkade ur. Allt fakkade ur och vi höll på att frysa ihjäl, och jag var nykter och hade astunna strumpbyxor. Efter det bytte vi nummer och sa att vi skulle ta en fika, det är inget konstigt, man kan väl fika med en kompis? Men nej, efter ett tag började han langa "jag tänker på en ängel, skulle vilja vara med dig istället för här" blablabla slisk slisk typ. Ganska groteska saker, väldigt mycket för långt. Jag visade det för Sexiboi, han blev skitsur "Ofta han säger sådär, han vet att vi är ihop, jävla äckel vi har ju träffats och allting!" Får senare veta att Äcklet har gått och sagt att jag är en jävla slampa och vill ha honom så jävla hårt bakom min rygg, och Sexiboi och bestämmer sig för att gå till Södra och skälla ut Äcklet.

Äcklet blir skitnervös, står typ och skakar och säger "men hon har sagt att ni inte är glada tillsammans, hon skrev värsta grejerna till mig, det var hon som gjorde allting" (alltså att det var jag som drog alla äckliga raggningsrepliker OCH jag hade sagt att jag sku träffa sexiboi och att jag tyckte om honom så han sku fatta) Han står alltså och ljuger honom rakt upp i ansiktet.  Senare skickar han ett sms till mig där det står någonting liknande:
"Hej, sorry att jag har varit så jävla dum. Fattar inte vad jag höll på med." eller något i stil med det. Sedan avslutar han meddelandet med "Om du blir singel kan du höra av dig"

Om du blir singel kan du höra av dig? Efter att vi har haft jättenormala, trevliga samtal, går han till att säga att jag är en slampa och "du kan höra av dig när du blir singel". Jag har verkligen aldrig blivit så äcklad av en person i mitt liv. Jag förbjuder inte mina vänner att vara med honom, för han e skitrolig, det tyckte jag också. Men han har ändå betett sig så jävla lågt mot mig, och mot Sexiboi att jag blir ändå lite besviken när Sexiboi ändå går ut på någon jävla bar med honom. Jag har såklart ingenting att säga till om det, men det känns som han kan skaffa bättre vänner än den där jävla äckelungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar