tisdag, oktober 11, 2011

HJÄÄÄLP!

Tänkte att man kanske kan ha en bild på kattskrället eftersom jag gillar djur...



Okej, fotouppgiften går ut på att ta bilder som representerar sin personlighet. Eller man ska med andra ord göra ett personporträtt av sig själv med hjälp av 4-5 bilder på föremål, och varav en ska vara på sig själv. Jag har tagit en bild på mig själv när jag spelar gitarr, men resten av bilderna visar bara att jag gillar musik!
Jag har slut på idéer som kan hjälpa mig att göra klart den här fotouppgiften, någon som har några tips på vad jag kan ta bild på?

Träffade Bästaste och diskuterade situationen mellan henne och hennes pojkvän, mig och sexiboi. Det är fett weird för när jag var ihop med sexiboi fick jag träffa alla hans kompisar, typ lära känna hans bästisar lite och så. Och nu är Bästaste ihop med en kille som har typ exakt samma kompisar! Han har typ till och med samma bästisar, det är så jävla random! Fast det är lite roligt också, för då kan vi prata om hur läskiga dom är.

Vi diskuterade också hur jag mådde efter att ha blivit dumpad, då kom jag fram till det här:
"Jag var ledsen för att det tog slut, men jag är inte ledsen för att det är över"
Det är typ det smartaste jag någonsin har sagt! Är lite stolt över mig själv faktiskt, eftersom jag lyckades beskriva exakt hur jag känner! Om du inte fattar får du tänka lite till.

1 kommentar:

  1. Kan du snälla göra en videoblogg där du pratar?

    SvaraRadera