torsdag, oktober 20, 2011

Gratis godis

Som jag skrev i inlägget Så jävla Tetris så har jag vunnit väldigt mycket godis under senaste tiden. Idag fick jag min godispåse. Lycka!


Mitt godis som jag vann! Vääärt. Ingen middag
till mig, ska tjocka sönder.
Han som jag vann påsen av är en person som jag känner genom en gammal kompis, vi har träffats en gång och vi pratade inte mycket då. Så när jag skulle träffa honom idag och få mitt godis var jag superrädd att det skulle bli stelt, men tog med en kompis, vi skulle ändå och fika hos mig sen. Sen kom han och jag var astagg på mitt godis så jag hoppa typ upp och ner. Jag kunde bara peka på allt godis jag ville ha så fick han betala det. Iiiih, så jävla värt! Var dock på snällt humör så ville inte ta allt för mycket godis, fick en godispåse för 32 kronor. Hade lätt kunnat plocka på mig mer, men känner ju inte honom så  bra heller. Men var asvärt ändå!

Kollar på Linas kvällsbok på TV.
Typ bästa filmen nånsin, skratta
sönder när jag såg den!
Hittade dessutom en asgrym bild på mig när jag sitter framför TVn och äter som min madre tagit i smyg. Blev lite kär i mig själv för jag var så fantastiskt söt, höhö! Om ni nån gång undrat hur det ser ut när jag äter framför TVn - här får ni svaret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar