lördag, oktober 15, 2011

Kärleksdrömmar. FAKK.

Jag drömde kärleksdrömmar... Inte bra, inte bra. Eller?
Jag bajsar på kärlek.


Vi var i något slags köpcenter/hotell, jag vet inte riktigt hur det var. Det var ju en dröm så allt var fakkat. I alla fall, jag och Klintan, som inte såg ut som sig själv utan var jätteful, låg i en säng och typ myste. Sen pussade han mig och vi strula lite. Det är absolut inte bra att jag drömmer haffdrömmar om Klintan, vi är kompisar och jag vill nog inte ha det mer än så, har trots allt redan förlorat en av mina bästa kompisar på grund av kärleken.

Men i drömmen var jag inte glad för att vi hade typ "blivit ihop" - jag tyckte han var skabbig och äcklig. Och han var absolut inte snygg. Vad betyder det här? Jag förstår ingenting... Säger mitt undermedvetna åt mig att Klintan är ful och skabbig och jag inte borde haffa honom? Då är det ju bra i så fall... Eller hade det bara blandat ihop honom med någon fulings ansikte och tycker att jag faktiskt ska haffa? Jag ska inte haffa, men jag förstår ingenting. WÄH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar