måndag, oktober 24, 2011

Paranormal Activity 3


Idag var jag på bio med Klintan, Bästaste och Löken. Såklart skulle vi se läskigaste filmen som går på bio. Paranormal Activity 3.

Satt seriöst och höll för både ögon och öron när vi kollade på filmen. Klintan klagade på att jag snackade med mig själv oxå. "Varför gör han sådär? Han kommer dö", "Jag orkar inte mitt liv" och liknande saker. Inte för att jag tänkte på att jag gjorde det men what evs...

Filmen slutade dåligt, precis som alla andra paranormal activity gör, och trots att filmen var jävligt läskig var den inte speciellt bra. Ingenting man går och tänker på efter man har sett klart filmen, allt händer för snabbt. Trots att filmen inte var så läskig kommer jag inte kunna sova. Alltid när jag ser en skräckfilm börjar jag tänka på alla andra skräckisar jag har sett och så dör jag. Önska mig lycka till att somna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar