onsdag, maj 25, 2011

Alla som inte dansar

Alla som inte dansar är mobboffer. Det är dom som sitter still i soffan på fester och inte får några nya vänner. Det är jag.


Jag sitter och kollar på en asdålig dansfilm och BAJS jag önskar att jag kunde dansa! Och ni som vet det, så går jag ju faktiskt på dans men ojoj det är inte sexigt någonstans. Men banne mig, jag ska lära mig att röra mig som en sexbomb! Jag ska smyga runt på golvet som en katt och slå till med sexiga danssteg som en tiger! Det är klart... den jag är hos måste ha en poledance-stång i vardagsrummet.

Vilket påminner mig (egentligen inte, jag tänkte på det redan innan jag börja skriva det här inlägget) att jag snart ska gå och dansa. Poledance, så jävla kul! Rekomenderar det till alla som känner att dom vill komma i form och inte gillar vanlig dans. Jag har gått i åtta veckor nu och jag har fått köttigaste musklerna någonsin (inte riktigt men dom syns i alla fall till skillnad från förut)

Jag är fan hetaste söderbönan i stan

(har nog råkat ta bort kommentarfunktionen på något sätt... WTF???)