tisdag, maj 24, 2011

Världens mobboffer

Japp, det är som det ser ut... Jag är världens mobboffer


Det här är han som mobbar mig. Ni kanske
känner igen honom? Han är faktiskt känd!
När jag var och badade med fyra kompisar var jag helt klart det femte hjulet. Mobbad och oälskad, jajamensan.  Och när jag sa att "haha jag är gruppens mobboffer" så sa han "haha nej, du är sveriges mobboffer. Du är världens mobboffer!" sen simmade han iväg som den lilla groda han är. (fast jag tycker om honom ändå, trots att han mobbar mig) Jag saknade min sexiboi för om han var med mig skulle jag inte vara mobbad. Då skulle jag vara älskad, snyft buhu!

Nu sitter jag i alla fall och kollar på Desperate Housewifes (ensam och oälskad som vanligt) och fasiken Lynette är nog den DRYGASTE fru någon man någonsin kan tänka sig. Alltså jag skojar inte, helt seriöst. Hon har planerat deras familjesemester i 16 år så kommer hennes man hem en kväll och säger att han har planerat den för en gång skull. Så tar han fram första klass biljetter till Hawaii något spa av något slag, och hon blir sur för att han inte har pratat med henne om det. Hon måste ju driva, kan hon inte bara acceptera att han är världens sötaste man och vilken kvinna kan vilja ha med än spa på hawaii första klass? Han kanske borde skickat barnen någon annanstans... men jaja seriöst
SLUTA KLAGA KVINNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar