måndag, maj 30, 2011

Victory!

Jag kommer vinna utmaningen! Mobbkompis kommer bli så ägd.


Asså kolla? Hur ska jag hinna spela allt
det där på så kort tid?
Idag slutade vi skolan jättetidigt, det positiva med att inte ha datorkunskap (som andra halvan av klassen har HAHA) är att man får sluta halv tolv... Då drog jag raka vägen hem till min padre och printade ut notorna till "Luiga's song" som jag ska lära mig på piano. Sedan hem till madre och börja kötta. Och jag är så jävla grym att det inte är sant! Kan redan tillräckligt mycket av låten för att kunna lura min mobbkompis att jag faktiskt kan hela... Om jag har tur märker han inget och jag slipper lära honom piano. (han är säkert skitdålig och jag orkar inte lära honom då) Tyvärr har jag en känsla av att jag inte kommer lära mig den asköttiga biten (se klippet i förra inlägget 1:05) asså herregud det var många toner på raken! Men jag fuskar lite, men det vet ju inte min kompis. Jag kommer äga honom så hårt. HAHAHA!


Sen så har jag ju inget liv, det kanske jag har sagt? Bortsett från att jag har lärt mig en ny låt på pianot har jag kollat igenom alla lolpics hundra gånger och ritat en jättefin bild i paint. Asså jag skojar inte jag e största nolifern någonsin. Men den blev i alla fall väldigt fin till slut, jag är riktigt, riktig, RIKTIGT nöjd. Skulle vilja se er slå den här bilden asså (ironi för er som inte fatta)

Och nu har jag lärt mig hur man print screenar på min dator också! Älskar att jag är typ efterbliven och inte fattat hur man gör fören nyss när jag leta upp det på google... Men nu ska jag titta på New York-kärleksfilm med mamma. Hon blev helt crazy efter hon varit där och ska se alla New York-filmer som finns för att se om hon känner igen sig någonstans. Varje gång hon gör det skriker hon "WOOP DÄR VAR JAG" eller så säger hon bara "näänää, det här känner jag inte igen..." Hon är lite besviken för hon såg bara ett ställe där det rök ur gatan, stackars mamsi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar