måndag, maj 23, 2011

Dagens tänkare!

Först vill jag hedra min enda läsare (om han hittar hit) Bögis, som har varit mitt stöd i mången dag och mången inlägg på min gamla blogg. GAYHUG PÅ DIG! 


Nu till dagens tänkare:
Vi säger att jag bara råkar veta lite sådär i smyg att min killkompis gillar mig. Alltså gillargillar.
Vi säger att det här har jag hört från min kompis som absolut inte får säga det här till någon.
Vi säger att min sexiboi får sms från någon helt okänd om hur min killkompis är kär i mig och jag lika kär i honom och att det kommer sluta med att vi två blir ihop.
Vi säger att min kompis berättar väldigt mycket om det här dramat för mig (som faktiskt blivit väldigt stort) som jag absolut inte under några omständigheter får veta.
Vi säger att jag till slut vet lika mycket som min kompis vet eftersom killkompis berättat allt för henne som sedan berättat det för mig.
Vi säger att jag sedan får reda på vem det KAN ha varit som skickade messen till sexiboi, och att min killkompis är beredd att förstöra för mig och sexiboi så att han kan få mig.
Vi säger att min killkompis kompisar (som jag också är kompis med) vet att han gillar mig, och när han frågar vad han kan göra för att förstöra säger dom att han ska kyssa mig.
Vi säger att jag får reda på hur falska alla dom här är eftersom dom låtsas som ingenting när jag är med dom.

Är dom värda min tid då? Om jag tycker om min killkompis jättemycket fast jag vet att han är kär i mig och var beredd att förstöra för mig och sexiboi... Borde jag berätta för honom att jag vet allting? Fast nej, kanske inte. Det vore ju elakt mot min kompis som har berättat allting...

Och till slut:
Vi säger att min kompis (som svikit mig en gång förut) skickade messen till sexiboi för att hon ville ställa sig in hos min killkompis kompis som hon runka av andra gången hon träffades. Är hon värd att förlåtas? Eller borde jag bara skita fullständigt i henne eftersom hon redan svikit en gång, och KAN ha varit den som hjälpte till att förstöra?

1 kommentar:

  1. Hej!, hittade din blogg här av en slump! Var själv i en liknande sits förra året och till slut blev min pojkvän trött på allt och dumpade mig ! :-(((((((((((( Din kompis måste förklara för killkompisen att om han vill fortsätta umgås med dig så måste han acceptera att du aldrig kommer vilja ha honom som pojkvän och därför inte heller vill att han försöker ragga på dig.( asså, om det är sant förstås ? eller om du var singel skulle du bli intresserad ??)
    lr kanske hör inte av dig på ett bra tag och var "upptagen" o uttala dig om hur bra du och pojkvännen har det om ni skulle prata , men ta död på alla illusioner om att ni kan vara något annat än vänner
    Klarar han inte av det så bryt kontakten. Du är mer taskig mot honom och din kille om du inte gör det.
    suudella ja halata!
    Annukka

    SvaraRadera