tisdag, maj 31, 2011

Tönt.

Blablabla. Har typ ingenting att skriva om! (Nytt skvaller om sexiboi längre ner)


Händer inte så mycket i mitt liv för tillfället. Imorgon är sista skoldagen för veckan så det blir först poledance och sen blir det ut och (förhoppningsvis) kötta ännu mer dans med min Darling! Efter några köttarcider och några riktigt manliga klunkar lär jag nog kunna dansa lite, hur fult det än är!

Försökte springa lite idag med mina kompisar. FAN vad dom suger att springa med. Jag skojar inte, dom går hela vägen, springer EN gång upp för en trappa (som är väldigt lång och jobbig men ändå) sen sitter dom och klagar på att dom inte har några cigg med sig. Jogga och cigg, hur går det ihop liksom? Ska banne mig börja springa själv!

Sist men inte minst:
Är det okej att vara sur på sin pojkelito för att han inte vill träffa en på vardagar? Eller han kanske vill det, han kanske bara inte har tid... Det känns som att jag frågar typ varje dag (okej, jag fattar om jag är jobbig men han säger ju nej hela tiden) om han vill ses men han har alltid någon läxa att göra, men nu har vi fan gjort klart sista läxan, nu kan han ju inte säga nej! Dom enda gångerna vi ses är typ på helgerna och det är jättemysigt, men jag kanske vill träffa honom mer också. Förut, innan vi blev tillsammans, känns det som vi sågs mycket mer. Och sen följde han mig hem när jag hade varit hos honom och nu gör han aldrig det längre! När jag frågade varför sa han att då försökte han ju haffa mig, nu behöver han inte det längre. Man ba: aha? men vadå, okej... Är man mindre värd bara för man är ihop? Jag kan väl fortfarande bli våldtagen om jag går genom grisparken!

Känns som han aldrig frågar mig om vi kan ses längre, och vi ses bara på kvällarna. Han ska alltid ut med sina kompisar, eller träna eller spela basket. Det är alltid något! Och en dag (det är inte värsta grejen men jag blev lite ledsen) hade han sagt att han skulle höra av sig om vad han skulle göra på kvällen med sin kompis i fall jag ville följa med för jag skulle äta middag med några kompisar. Senare på kvällen ringer Mörken, hans kompis, från Darlings mobil och frågar vart jag är att han och sexiboi vill ha mig där. Då är klockan halv ett och jag har inte ens fått ett mess från honom. Nice jävla tönt.

P.S. Jag älskar honom ändå! Tro inte att vi har värsta "roughtime" nu eller något för det har vi verkligen inte!

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt, det ordnar sig! ...Lalalal! Snart äre sommarlov! sovmorgon varje dag hihi

    SvaraRadera