fredag, maj 27, 2011

Sovmorgon igen...

Nu har jag suttit och kollat på TV i en timme typ, och jag måste sitta här en timme till. Jag gillar inte sovmorgnar!!


Nu sista veckan i skolan så är lärarna i Kroatien vilket gör att många lektioner blir inställda och vi har sovmorgon typ varje dag. Inte kul! Men nästa vecka blir värre (eller om det är nästnästa vecka) då har vi seriöst en lektion om dagen. I tre dagar. Varför gör man så? Lärarna planerar typ så bara för att vi inte ska få ledigt för annars skulle man ju bara kunna trycka ihop alla lektioner på en dag så får vi två extra lediga dagar. Och betygen kommer ju ändå vara satta då och hur ska vi kunna höja/sänka våra betyg på en lektion? Blir så himla irriterad på det där!

Och igår satt jag och gjorde min SO-läxa till halv två. Såklart blev det asdåligt (fast man kan ju alltid hoppas) men jag lämnade i alla fall in den. Nu måste ju sexiboi bli glad, han sa att han kunde hjälpa mig i helgen men jag var tvungen att lämna in den i veckan och han kunde ha hjälpt mig igår när han skulle på sin kabaré men nee han ville gå hem och chilla. Fast jag är inte sur på honom han måste ju få ha ett liv också om han inte vill komma hit så ska han inte behöva komma hit! Min lille mysis, han är en sån tönt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar