torsdag, maj 26, 2011

Grattis!

Idag fyller världens bästa människa år, min alldeles egna lilla vattendroppe jag älskar henne!
Så fick alla veta sina betyg i Samhälle A och senare blir det till att gå på teater!


Mitt huvud är tomt. Jag har ingenting att skriva om... Men jag måste kämpa för min bloggs skull, jag ska inte svika den igen nu när jag kan lägga upp både bilder och länka videos och hela fadderullan! Det kommer ska ni se, någon gång ska jag skriva ett intressant logginlägg!

Idag fick vi våra slutbetyg i Samhälle A eller vad det heter. Jättemånga i min klass (bland annat sexiboi, är fett stolt över honom) fick MVG och jag hatar att min klass är så jävla köttig. Trodde vi var sam-media på kärran? Den lataste klassen någonsin? Tydligen inte. Själv fick jag aldrig mitt betyg, för jag hade inte lämnat in senaste läxan och tydligen behövde han den för att avgöra vilket betyg jag ska få. Om jag får högre än G är jag ett underbarn. Han sa att jag KAN få VG om jag lämnar in en bra läxa. KÖTTA!!!!

Tänk hur bra betyg jag skulle ha i skolan om jag faktiskt ansträngde mig lite. Jag har typ aldrig gjort någon läxa i hela gymnasiet (alltså ni får ju förstå att jag överdriver liiite men det är inte många jag har gjort), har knappt pluggat någonting till prov och inte ansträngt mig speciellt på inlämningsuppgifter. Och ändå klarar jag mig ut med VG i nästan alla ämnen. Tänk då OM jag skulle göra läxorna, plugga till proven och faktiskt tänka på vad jag lämnar in till lärarna. Skulle jag bli värsta MVG-barnet då? Eller är jag menad som VG-barn?
Så jävla läskiga! Hatar
clowner

Nu är det så att min kompis som går på sam-drama, Internationella Engelska Gymnasiet Södermalm (världens längsta och ocoolaste namn på ett gymnasium) har en engelsk teater senare idag som jag och min supersnygga singelkompis (som letar någon, du borde satsa, höhö) från gamla goa' Kärran ska gå på. Min kompis ska spela en clown och jag och min singelkompis har lovat att vi ska skratta så hon inte skämmer ut sig. Jag hatar clowner dom är så jävla läskiga men det blir jätteroligt att se på!

4 kommentarer:

  1. Mr. Gayman (bögis secret name)26 maj 2011 kl. 15:15

    ehehe jag tror lätt du får mvg! du måste bara visa lite av din pole-skills för lärarn!! o vart e teatern? c:

    SvaraRadera
  2. Kära Mr. Gayman!
    Nu är det så att jag inte har någon chans till MVG eftersom vi inte har en pole i skolan... Annars hade det vart problem solved för länge sedan!

    Högst upp i hennes skola det är allt jag vet. Jag kommer gå vilse för jag vägrar att prata engelska med dom som går där. Jag hatar engelska!

    SvaraRadera
  3. "Problem poled för länge sedan" menar du väl?
    hahah usch jobbigt!

    SvaraRadera