tisdag, maj 24, 2011

Tillbaka till början...

Det är ganska lame faktiskt!


Förut kunde jag i alla fall vara helt säker på att någon visste att min blogg existerade, nu är det ju lixom lite osäkert... Jag får helt enkelt gå runt och hoppas på att någon kanske ser mitt rop på läsare och börjar kötta galet på min blogg!

Idag var jag med min kompis och vi såg världens sötaste lilla pojke. Tyvärr, så kände vi oss otroligt hemska efter att ha sagt att han var nog klassens största mobboffer. Tänk er en liten småmullig ginger med glasögon, så såg han ut. Han hade säkert tandställning också, men vi hann inte kolla.

Nu blir det till att kötta i sig lite mat och sen dra och bada på eriksdalsbadet med syster och polers. Det blir naijz, bortsett från att dom ska typ motions-simma. Jag hatar att simma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar