lördag, september 03, 2011

Min första kväll som fri

Okej, inte första kvällen som fri, men första helgkvällen som fri. Ingen skola imorn, därför, mina damer och herrar, fick jag vara ute till två!


Alltså ni förstår inte vilken skillnad det är för mig. Halv ett. Till två! Det är liksom en livstid längre att vara ute! Jag kunde börja gå typ elva mot Reimers (vi hade inget o göra så vi gick promenad från Medis) och vi kom inte fram fören typ halv ett, vi stannade på några ställen på vägen. Vi mötte några kompisar på vägen, som följde med och kolla när vi bada. Precis när jag och min kompis skulle hoppa i kommer en av dom bakifrån och puttar i oss. Alltså ojoj, farligt, jag kan bli riktigt sur! Sprang efter honom en bra bit efter det, tills jag fick ont i fötterna. Sen vände jag och då kommenterade han min rumpa. Han e typ slisk-snäll.. Jag venne, han är en sån person som har för bra självförtroende.

Vi har precis satt på oss våra kläder när det kommer en båt och lägger till vid bryggan vi badat från. Vi vet alla att personerna i den är fulla eftersom den kört förbi tidigare. En av tjejerna tittar på Klintan (en av mina kära kompisar) och utbrister snabbt att "Dig är jag kär i!". Det förvånade mig inte alls att hon tyckte han var snygg eftersom han ÄR otroligt snygg. Tycker jag, fast det är många som inte gör det.

Han har ganska kraftigt hakparti, det är ganska brett. Kindbenen är tydliga, ganska stora läppar fast inte jättestora för det är fult. Munnen är i och för sig ganska liten. Han är ganska lång och smal, men när han tar av sig sin tröja så ser man att han är fett biff, så ska det vara, så han har snygg kropp. Han har otroligt fina ögon. Det som de flesta kan haka upp sig på är hans ögonbryn. De är väldigt stora. De går ganska långt in vid näsan och en bit ut från ögonen, är ganska stora och de är lite Jack Nicholson-känsla över formen på dem. Men jag vet inte, jag gillar hans ögonbryn. Det känns som att han inte skulle vara sig själv utan dom på något sätt.

Jag tror dock att det som gör honom snyggast är hans osäkerhet i sig själv. Han är egentligen inte osäker men det är någonting som ändå gör honom osäker. Jag vet inte vad det är, det är svårt att förklara men det är otroligt charmigt. Jag vet inte om jag har sagt det förut men en kille som tycker att han är skitsnygg sjunker oftast i mina ögon. Det är otroligt oattraktivt men en kille som går runt och skryter om hur snygg han är, speciellt när han inte ens är speciellt snygg. Men Klintan är ganska tyst och är nog ganska blyg också. Jag vet inte om jag har sagt det förut men vi var ute på en kompis land, och då satt han och jag och Löken (som var aspackad) nere på bryggan. Och det var så himla skönt, för när Löken gick kunde vi sitta helt tysta och bara lyssna på havet. Och det var så himla mysigt...

Hur som helst, åter till kvällen. Efter att Klintans haff gått av båten viskar hon till oss att hon inte alls ville vara kvar på båten. Det var hemskt att höra för hon och hennes kompis hade tydligen gått på vid Strand, de kände inte killarna. De hade bett i en kvart att de skulle släppa av dom vid Strand igen, men de hade bara kört runt och velat ge dom mer öl. Äckliga män. + att de var nära 40 år medan tjejen vi prata med var 22. Tyvärr stannade hennes kompis kvar på båten, så jag hoppas det gick bra för henne.

När vi skulle följa tjejen till strand pratade hon lite om sina killproblem och sen så gick hon brevid Klintan och försökte väl haffa honom. När vi drev med honom att han borde haffa one night stand så sa han att hon var ju inte seriös, hon var ju packad osv. men jag tror hon var seriös. Enda gången man säger till en random kille att han är snygg, är ju när man är packad typ. Varför skulle hon inte vara seriös?

På väg till Strand kommer hon på att man kan ju förfalska stämpeln hon fick och rotar fram smink och så börjar Lambi och en kompis rita av den på sina handleder. Jag har aldrig sett något fulare i mitt liv. Men men, värt ett försök. Fast jag skulle hem dock, så jag prova inte. När de kommer dit smiter de över staketet, så går de där som ingenting. Jag, Klintan och  Löken fortsätter gå för vi ska hem, och vi orkar ju inte vänta på att de ska bli klara med sin festkväll. När vi kommit en bit hör jag Lammet komma springande bakom mig, skratta asmycket med kompisen hack i häl. De hade tydligen inte varit inne så när Lammet visat sin "stämpel" för vakten hade han kollat på henne och frågat om det där skulle vara en stämpel. Då hade de rusat där ifrån.

Men natten är inte slut där! Jag kommer hem och går och lägger mig, och jag skojar inte nu, jag hade VÄRLDENS konstigaste dröm. Alltså det var helt sjuk, jag dör lite på mig själv. Eller den är fett normal egentligen, men personen som var i den var så himla random.

En kille i min klass, han är ganska snygg men pratar inte så mycket med honom, och jag är ute på min mormor och morfars land. I drömmen är det hans men det såg exakt ut som hos dom. Så börjar han typ stöta på mig, och det var typ det jag väntade på hela tiden för jag var typ kär i honom eller nån skit. Så sitter jag i hans knä och så börjar han kyssa mig på halsen. Aslänge, verkligen sitter så jättelänge. Sen slutar han och frågar om jag bestämt mig, om jag gillade det. Och jag ba "nee jag venne, kör lite till så kan ja bestämma mig" sen vet jag inte riktigt vad som händer men vi ligger o strular i en säng och det var fett mys. Så helt plötsligt vaknar jag, vet inte varför, men jag blev i alla fall jätteledsen av någon anledning och försökte somna tillbaka in i min dröm. Men det gick så klart inte. Mupp!

4 kommentarer:

  1. ojojojo..lite kär i 'klintan' lr? haffa! ;P

    SvaraRadera
  2. Är man skit snygg, men har as fula ögonbryn så blir man as ful pga av sina ögonbryn :p

    SvaraRadera
  3. Jo klart man blir ful då fast han har ju inte fula ögonbryn ;)
    Asså ja vet inte men även om jag var kär i honom skulle jag ju inte kunna haffa. Jag kan ju inte arbeta mig igenom killarna i klassen lixom, det blir ju jättekonstigt om jag går från sexiboi till Klintan!!

    SvaraRadera
  4. Följ ditt hjärta, inte din hjärna! <3

    SvaraRadera