måndag, september 19, 2011

Straff

I fredag skulle vårat lammkött nollas. Var först inte säker på om jag skulle med, men det är klart man ska!


Kul bara att man fick sämsta gruppen. 3 tjejer och 1 kille. Tjejerna var väl okej, dom ansträngde sig i alla fall lite, men killen va fan sjuk i huvet. Klädsträcket klarade han bra, men när det kom till poängjakten var han fan sämst, han ville seriöst inte göra någonting. Vi tyckte han kunde tigga lite cigg för o tjäna ihop poäng men "nee jag röker inte" vafan är det lixom? Såklart förlorade våran grupp - straffet var dela på en burk daxvax och vodkasvamp. Såklart var killen inte med för han skulle på fotbollsmatch, så först drar han ner laget och sen låter han dom bra ta hela straffet. Hans skolgång kommer bli jäävligt jobbig.

Straffet skulle tas emot i Björkhagen, någonstans i en skog. Fanns hur mycket vodka som helst, så är faktiskt stolt över att jag inte blev aspackad. Men på något sätt lyckas jag sätta mig på brännässlor när jag ska på toa, och samtidigt tappa bort min väska i skogen. Fyfan vad ont det gjorde, jag avled. Som tur var kom väskan till rätta ganska snart. Man kan inte ha utekrök med fulla lammkött och vodka utan att polisen ska komma, så alla kutade iväg runt 10, sprang typ 500 meter till nästa äng. När polisen dragit var det ingen som ville tillbaka så jag och Klintan gick dit själva och satte oss mitt på gräsmattan. Där låg vi i typ 2,5 timmar och kollade på stjärnorna och diskuterade lite allt möjligt. Klintan visste inte vad en satellit var för han trodde det var stjärnfall. Sen, så jävla random, precis där det inte är moln på himlen ser vi ett riktigt stjärnfall. Det var fan sjukt, typ ment to be. Är förkyld nu, men det var fett värt för det var mysigt att studera stjärnorna med honom. Fast han gjorde ganska random saker. Först slickade han på sin hand (den var väldigt smuttsig), sen slickade han på gräset. Sen åt han det. Wtf lixom?? Men det var asroligt ändå.

Träffade honom i söndags oxå, asså han är fett mysig men han är så jävla tyst.. Fast det är skönt att han är det, men känns som det blir lite för mycket ibland. Jag vet inte..

3 kommentarer:

  1. Vi hade inte ens nån nollning! :((

    SvaraRadera
  2. Klintan verkar lite… tråkig helt enkelt...o..koko konstig!!! ... rent spontant så låter det som att du är värd bättre men jaja,puss o kram<3

    SvaraRadera