torsdag, september 22, 2011

TAGGA SÖÖNDER!!

Imorgon är det Veronica Maggio på Grönan!! TAGGA!!
Jag börjar detta inlägg med att svara på några kommentarer:
Kommentar 1.
jag tkr inte att det var någon bra idé att vara tillsammans med någon i samma klass , skum stämning för hela klassen
Bullshit. Det är aldrig dåligt o vara ihop med någon man tycker om. Känns det rätt då så är det rätt, man ska inte tänka på vad andra tycker om det. + att det inte är speciellt skum stämning i klassen, det enda är att vi inte pratar längre, men det betyder inte att vi inte pratar med någon. Man ska aldrig ångra något som en gång gjorde en lycklig!
Kommentar 2.
Klintan verkar lite... tråkig helt enkelt...o..koko konstig!!! ...rent spontant så låter det som du är värd bättre men jaja,puss o kram<3
Nu måste det slutas bullshittas här asså. Klintan är världens mysigaste person. Konstig kanske han är, men då är det på ett väldigt positivt sätt. Men tråkig ska ni veta, att det här han inte någonstans. Blyg och ganska tyst kanske men jag har aldrig haft tråkigt när jag är med honom, om det är tyst och vi bara sitter är det på ett skönt sätt.

Gårdagen: Köttade orientering i en timme i skogen medan det spöregnade. Va fan kul för att det var så failat. Synd att bara ja om min kompis tyckte det var roligt, alla andra var skitsura på livet. Lyckades lura min kompis att jag blivit jagad av en psykopat genom skogen i en timme, lyckades få några kompisar att driva med honom så han trodde stenhårt på det. Jag sa att jag skulle till polisen på förhör och skulle höra av mig senare. Han blir jätteorolig och jag och mina kompisar bestämmer oss för att berätta det för honom på fredag. När jag ringer honom för att berätta hur det gick hos polisen kan jag inte hålla mig för skratt. Faaaan vad sur han blev när han fatta att vi drev. Och jag kunde inte sluta skratta. Som tur är tyckte han det var lite roligt efter ett tag när jag sagt förlåt några gånger. Min lilla p12a  (han är lika gammal som mig men ser ut som 12)

Såhär kul hade jag medan Systeryster
fixade sig till insparken
Morgondagen: Middag hos 6packet sedan bär det av till Grönan. Vi har bestämt att gå spökhuset, om jag vågar (vilket jag gör) ska p12an köpa en sockervadd till mig. Har lyckats övertala Klintan att följa med, vi ska vidare på fest hos Lammet sen. Gissa om vi ska skrämma sönder p12an, han är grymt lätt att lura och typ ännu lättare att skrämma. Kommer bli så jävla kuul! Tagg sönder på det sen är det kötta Maggio 100% kommer bli så jävla bäst!!

Fan jag älskar mina kompisar, dom är så jävla underbara.

Systeryster min är på inspark utklädd till sjöjungfru, hon var jättefin. Min lilla flicka börjar bli stor PUSSAR PÅ HENNE. 

2 kommentarer: